Oddzielny kosmetyk? Ale po co? Peeling do stóp Avon Foot Works

Nigdy nie uważałam za konieczne kupowanie kosmetyków do każdej części ciała. Jak peeling to do ciała, a nie oddzielny do rąk, stóp i łokci, jak krem ujędrniąjący to na każdą partię, a nie do brzucha oddzielny, na uda inny.

Ale tak się zdarzyło, że w moje ręce trafił peeling do stóp, do tej pory wystarczał mi peeling do ciała i tarka. Skoro jednak mam, to używam. Czy sprawdził się lepiej od zwykłego scrubu, którego używam do całego ciała?

Zapraszam na post!

(Z góry przepraszam za jakość zdjęcia, ale to opakowanie jest strasznie niewdzięczne do fotografowania)


OPAKOWANIE

Peeling zamknięty mamy w miękkiej tubce o pojemności 75 ml. Raczej standardowo. Nie ma większych problemów z wydobyciem produktu. Tubka jest zakręcana, osobiście wolę wersję takich kosmetyków 'na klik'. Kiedy już zaaplikuję kosmetyk na dłoń to łatwiej mi 'kliknąć' niż męczyć się jedną ręką z zakrętką lub odkładać otwarty produkt ryzykując ubytek.

KONSYSTENCJA

Jest raczej rzadka, ale przez to kosmetyk dobrze rozprowadza się na stopach, jednak jeśli położymy tubkę otwartą to ryzykujemy wypłynięciem peelingu. Zawiera dużo, ale niestety bardzo małych drobinek.

ZAPACH

Od razu po aplikacji na skórę wyczuwamy bardzo przyjemny ananasowy zapach, po chwili jednak woń się ulatnia i pozostaje słodkawy, bliżej nieokreślony zapach, ale jednak przyjemny i dość delikatny.

DZIAŁANIE

Jak wspomniałam, drobinki kosmetyku są bardzo małe, przez co peelingowanie jest dość delikatne. Szczerze mówiąc mój peeling do twarzy jest mocniejszy. W celu uzyskania mocniejszego zdzierania musiałabym chyba usiąść w brodziku i masować stopy scrubem jakieś 15 minut. Jedyne zastosowanie dla stóp jakie dla niego znalazłam to po prostu ich wygładzenie po pumeksie, sam produkt nie poradzi sobie z problemowymi stopami jak moje. Może jak ktoś ma stopy gładkie jak pupa niemowlaka - peeling Avonu będzie dla niego super, dla bardziej wymagających się nie nada. Osobiście wolę nim robić peeling dłoni.



Jaki peeling do stóp polecacie? Czy z tym miałyście do czynienia? Piszcie!

Stestuj To

Blogerka od 3 lat. Pasjonatka kosmetyków zarówno drogeryjnych, jak i naturalnych. Uwielbia dzielić się przemyśleniami i poradami.

7 komentarzy:

  1. Z opisu wnioskuję że u mnie też raczej by się nie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  2. Do stóp nie używam peelingu, ale do twarzy lubię, do ciała rzadziej choć fajnie jest użyć, bo skóra jest taka wygładzona, ale mi się często nie chce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem, jakoś nie jestem przekonana.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie potrzebuję mocnych peelingów, więc może ten byłby dla mnie odpowiedni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie drażnił mnie ten zapach a działanie niestety tak jak pisałaś było naprawdę znikome ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Używam peelingów do stóp od bardzo dawna. Tego nie miałam, ale z Avonu już kiedyś stosowałam jakiś peeling i też był delikatny ;)

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się ten post? Zapraszam do komentowania i podzielenia się swoją opinią - z chęcią Cię odwiedzę i zobaczę o czym piszesz :)