Pomadka brzozowa Sylveco.

Czas na usta!
Mieliśmy do czynienia z kremem brzozowym, który sprawdził się idealnie. Czy tak samo było z pomadką brzozową?




Brzozowa pomadka ochronna z betuliną. Spodobała mi się od razu, bo często mam spierzchnięte usta. Tzn. mam ten problem, że jest długi czas w porządku i nagle budzę się, a tu skorupka. Jakieś zwykłe pomadki pomagały mi na chwilę - kiedy usta były posmarowane, było okej, jak tylko pomadka się starła - było bardzo nie okej.

 


Ale skoro jest naturalna, to powinna działać więcej. Czy tak? Otóż - tak!
Pomadka nawilża bardzo dobrze i ten stan się utrzymuje. Jakiś czas po użyciu pomadka wchłania się i pozostawia ładne, miękkie usta.



Co mamy w składzie? Masło karite, wosk pszczeli, olej sojowy, olej jojoba, olej z wiesiołka, masło kakaowe, betulina, wosk carnauba.
No przy takim składzie to trudno, żeby nie nawilżała. :)

O czym nas przekonuje producent? Brzozowa pomadka ochronna z betuliną jest hypoalergiczna i zawiera tylko naturalne składniki.Masło Shea (karite) i masło kakaowewygładzają i uelastyczniają usta, natomiast olej sojowy, jojoba i wiesiołkowy nawilżają je oraz zapobiegają ich wysychaniu i pękaniu. Pomadka stanowi doskonałą barierę ochronną przed mrozem, wiatrem i promieniami słonecznymi. Aktywny składnik - betulina - działa kojąco i regenerująco na wszelkie podrażnienia, łagodzi objawy opryszczki.

Podczas mrozów jej jeszcze nie miałam, ale już teraz widząc jej działanie domyślam się, że poradzi sobie. Jeśli chodzi o promienie słoneczne to patrząc za okno stwierdzam, że szybko będę mogła wystawić opinię. Ciekawa jestem łagodzenie objawów opryszczki, niestety czasem mnie dopada, ale chwilowo sobie odpuściła moje usta. Poczekamy - zobaczymy.



Pijąc właśnie kawę widzę, że nadal nie zmienia to działania pomadki. Nie traci na działaniu przy wszelkich konsumpcjach.

Zapach, jest podobny do kremu (o którym przeczytacie TU), ale o wiele delikatniejszy. Pewnie nie każdemu się spodoba (chociaż dla mnie jest całkiem przyjemny), ale jednak działanie pomadki wynagradza wszelkie niedogodności. :)

Weszłam właśnie na stronę brat.pl, żeby sprawdzić w jakiej jest pomadka cenie i widzę, że zmienił jej się layout. Tzn. pomadki, nie strony. Chyba moja i tak bardziej mi się podoba :) Skład natomiast się nie zmienił, więc to tylko zmiana opakowania.

Podsumowanie:

Pojemność: 4,4g (typowa)
Cena: 8 zł
Strona: do kupienia tutaj

Plusy:
- nawilża!
- wchłania się, zostawiając miękkie usta
- wygodna w nakładaniu
- naturalne składniki
- nie zaprzestaje działać przy jedzeniu i piciu
- dodatkowe działanie (przeciwdziała opryszczce)

Minusy:
- nawet jak bym chciała znaleźć to nie ma, może dla niektórych zapach

Na koniec zapraszam oczywiście do sklepu, dzięki któremu miałam możliwość przetestowania pomadki. Po podaniu kodu rabatowego: stestujto otrzymujecie 5% rabatu:



Oraz na fanpage:




Miłego wtorku Kochani! Ja idę szykować się do pracy i ogarniać włosy, bo coś czuję, że nowy szampon nie zadziałał tak jak trzeba. ;)


Stestuj To

Blogerka od 3 lat. Pasjonatka kosmetyków zarówno drogeryjnych, jak i naturalnych. Uwielbia dzielić się przemyśleniami i poradami.

26 komentarzy:

  1. jak przeciwdziała opryszczce to już mi się podoba. W tym roku miałam już ze 3-4 razy :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie wyjątkowo czekam aż jakaś mnie dopadnie żeby sprawdzić czy pomoże :)

      Usuń
  2. Miałam, jest świetna wg mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już tyle dobrego o niej słyszałam, że koniecznie muszę wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna pomadka mam sporo preparatów do ust więc może jak się skończą to skorzystam

    OdpowiedzUsuń
  5. słyszałam wiele dobrego o niej :) ale jeszcze jej nie miałam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ma świetny skład i jeszcze cena jaka korzystna :) Musi być moja!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No, po taki składzie to nie może być innego efektu jak tylko : dobry! ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. co raz bardziej przekonuje się do tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, za 8zł takie cudeńko :) Chętnie sama się skuszę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomadki Sylveco jakoś mnie nie kuszą, ale po Twojej recenzji przy okazji jakiegoś zamówienia może wrzucę do koszyka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. chyba się skuszę:)
    obserwuję
    zapraszam do mnie
    http://swiatdzikuski26.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie bym ją wypróbowała. Szkoda, że kosmetyki Sylveco nie są lepiej dostępne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Same plusy! ;] Niestety nie widziałam stacjonarnie...

    OdpowiedzUsuń
  14. Cena zachęcająca, ja używam balmi i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawa pomadka... z Sylveco mam tylko żel rumiankowy i jutroo zaczynam testowanie:)

    pozdrawiam ciepło
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawa jestem żelu :) coraz bardziej zaczynam lubić ich kosmetyki :)

      Usuń
  16. Fantastycznie, ze ta pomadka ma tylkonaturalne skladniki.

    OdpowiedzUsuń
  17. pierwszy raz widze takie cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam ją i jestem z niej bardzo zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chętnie ją sprawdzę na sobie:)
    Już troszkę słyszałam o tej firmie i to jak na razie same dobre opinie.

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie najlepiej sprawdza się Carmex i zawsze kiedy sięgnę, po coś nowego, to nie jestem tak bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tę pomadkę muszę kiedyś mieć!

    OdpowiedzUsuń
  22. Daj znać, czy faktycznie działa na opryszczkę....:)

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się ten post? Zapraszam do komentowania i podzielenia się swoją opinią - z chęcią Cię odwiedzę i zobaczę o czym piszesz :)